Dyspozycja zamknięcia konta w Fintech lub w aplikacji – Jak skutecznie zamknąć?
Konta założone podczas zarabiania w aplikacjach
Skuteczne zarabianie przez internet często wiążę się z założeniem konta np. w aplikacji na telefon lub w firmach typu fintech, gdzie czerpiemy profity za wykorzystanie promocji dla nowych użytkowników i testy usług. Warto pamiętać również o tym, że mamy możliwość usunięcia swojego konta oraz wszystkich danych personalnych po skorzystaniu z promocji.
Po uzyskaniu bonusu możemy zlecić dyspozycję zamknięcia konta w aplikacji lub fintech oraz zaprzestania przetwarzania naszych danych przy pomocy wiadomości wystosowanej do konkretnej firmy. Poniżej przedstawiamy szablony wiadomości zarówno w języku angielskim, jak i polskim, które to mają służyć pomocy w skutecznym zamknięciu konta.
Weryfikacja takich wiadomości oraz samo usunięcie konta i zaprzestanie przetwarzania danych personalnych może potrwać kilka dni, a w wyjątkowych przypadkach, proces ten może się wydłużyć.
Poniżej przedstawiamy gotowe szablony (wzory) dotyczące zamknięcia konta:
Anglojęzyczna dyspozycja zamknięcia konta
Good afternoon,
I would like to close my account in (pełna nazwa firmy). Referring to the Act of 25 May 2018 concerning the protection of personal data in the network (RODO), I’m asking for delete my consent to the processing of my personal data and kindly ask for their removal from your database. Please confirm receipt of the message and delete my personal data.
Kind regards,
Tu wpisz Twoje Imię i Nazwisko
Tu wpisz Twój adres e-mail (na który założone jest konto)
Polskojęzyczna dyspozycja zamknięcia konta
Dzień dobry,
zwracam się do Państwa z prośbą o zamknięcie mojego konta w (pełna nazwa firmy). Powołując się również na ustawę z dnia 25 maja 2018 r. dot. ochrony danych osobowych w sieci (RODO) wycofuję zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz uprzejmie proszę o ich usunięcie z Państwa bazy danych.
Pozdrawiam,
Tu wpisz Twoje Imię i Nazwisko
Tu wpisz Twój adres e-mail (na który założone jest konto)